דיל איום! לקט חגיגי לנובמבר!

דיל איום! לקט חגיגי לנובמבר!
0

#17

‘אחי’ אתה מהנדס תוכנה כמו שאני מהנדס אטום.
יש לנו מערכת השוואת מחירים הבודקת מחירים של מאות מוצרים, אלפי לינקים, שעה שעה, יום יום, כולל קופונים אוטומטיים המוצגים לך גם בקופה ורלוונטיים למוצר שאתה גולש אליו בחנות.
מישהו צריך גם להכניס את כל המוצרים האלו מכל החנויות האלו, למיין גרסאות גלובליות/נשלח לא נשלח/מחסנים, וריאציות זיכרון וכד’ ולהכניס הכל למאגר.
הכל זמין גם באפליקציה לאנדרואיד שגם (היחידה מסוגה שאני מכיר לפחות) מציגה לך את המחיר והקופונים בגלישה לחנויות.
יש כאן עמוד קופון אוטומטי/חכם שמציגים לך עשרות אלפי קופונים - עם סינון לחנויות, מחיר טוב או לא טוב - בהשוואה למחירים ברשת.
יש כאן אלפי שעות עבודה ויותר מעשרת אלפים פוסטים ועוד לא דיברנו על אתר צדק צרכני עם אלפי סקירות ומדריכים בהם הושקעו אלפי שעות עבודה.
את הכל צריך גם לאחסן בשרת ייעודי חזק שיכול להריץ הכל בזמן אמת ועשרות אלפי גולשים ביום וזה עולה מאות דולרים בחודש. לא 5$.
יש גם הוצאות על תמונות, תוספים, הנהלת חשבונות וכד’ כמו כל עסק שומר חוק.
יש פורום משוכלל עם סנכרון למערכת התגובות וקבוצה עם עשרות אלפי חברים.
יש תמיכה גם אחרי הקניה עם שירות VIG והמון עבודה יום יום עם החנויות לשפר שירות, הורדת מחירים וכד’.
זה שאפשר להתקין וורדפרס ועיצוב מסויים - או אפילו WIX וכד’ - לא אומר שבכך מסתכם אתר, כמו שלהדפיס תעודה בוורד שרשום עליה ‘מהנדס תוכנה’ לא הופכת אותך למהנדס מדופלם. אני יכול לבנות אתר סטייל מאקו או YNET או יד 2 ב5 שעות עבודה עם הפסקה לארוחת צהריים ופיפי. נו אז מה? מה עם תוכן? מה עם שרת לאחסן נפח גלישה כזה?
אם אדוני המהנדס חושב שאתר כזה מסתכם באחסון שיתופי, דומיין בגודאדי ותבנית ב50 דולר, אז כדאי שאדוני המהנדס קנה את תעודת התואר בגרושים באיביי.


#18

יוסי,

  1. קודם כל מה אתה מגיב על התגובה שהגבתי לרוני? זה לא קשור כאן. מה אתה טיפש?
  2. תתפלא אבל הרבה אנשים לא בודקים או לא בודקים טוב ומאמינים לאתרים ופרסומים, כי מה לעשות, זה הטבע שלנו להאמין ולא לפקפק ישר בכל דבר. בטח כשמדובר באתרים וקבוצות גדולות ומבוססות. מה עם כל כך הרבה גולשים כאן יכול להיות שיש טעות כזו ברורה? זה בטח אני שטועה…
  3. מישהו אמר שלא יודעים לבדוק? אם תטרח לבדוק בעצמך תגלה שבמדריכי אמזון שכתבתי כבר לפני שנים אני אף מסביר בדיוק איך לחפש נכון יותר וגם איך להשתמש בקיפה -
    https://www.glouds.com/amazon-guide/
    כמעט בכל דיל שעולה כאן לאתר גם יש את המחיר מזאפ ואף כולל לינק לזאפ - שתבדקו ותראו בעצמכם.
    אבל כנראה שאנשים טיפשים ולא בודקים לפני שהם מגיבים סתם.

#19

יש קופון FRIDAY באליאקספרס. תמתין קצת והמחיר שלהם ירד. סתם מחיר מוגזם כרגע כי אין מספיק מלאי.


#20

תודה רבה


#21

תודה רבה!


#22

תגובה מאת: חי
אלעד, באסה שמרגיש שצריך לכתוב את הכתבה הזו. מי שאיתכם יודע מה אתם שווים וכן ברור שכל אחד צריך ל"כייל" את עצמו לפי האתר לחשוב מה אני צריך ומה שווה לי כי זה באמת מאוד אינדיבידואלי הדיל היום לכן אחד ואחד…
מחזק את ידכם, חושב שאתם מקום ראשון בכדאיות (לא תמיד במהירות) ממש נהנה
מהשירות שלכם (איתכם שלוש שנים) מתפלל שתצליחו ושלא תעבדו 24/7 אתם לא עבדים ממליץ פחות להתעצבן מתגובות של מפגרים תצליחו!


#23

תגובה מאת: חי
ועוד דבר מורגש השיפור המתמיד


#24

תגובה מאת: אמיר
ברור שאף אחד לא מושלם, כולם עושים טעויות, אבל ***** עושה טעויות שמעידות על חוסר השקעה והעדפה של הונו על הונם של אחרים, הוא לא בודק בזאפ, לא בודק אם יש אופציות זולות יותר, וכמו שאלעד כתב שיתוף הפעולה עם וואלה שופס ממש לא משתלם ולא הוגן לצרכן. לגבי הבדיקה שכל צרכן צריך לעשות לפני קניה, ברגע ש***** כותב דיל מדהים ולחטוף אז אנשים קונים, למרות שבזאפ זול יותר, כי הם מאמינים לו וממהרים לרכוש, ככה זה לפחות הרוב, גם העובדה שהוא מוחק תגובות כפי שאלעד ציין, גורמת לזה שהעובדה שהדיל לא באמת משתלם לא תצוף על ידי מי שכן בדק ושם לב שזה לא השתלם. קיצר תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו מ*****.


#25

תגובה מאת: רפי
כל התגובות פה נגד ****** זה ******* שבטיפשותו אפילו לא מבין שחצי מהביקורת פה מופנת אליו. הרמאי הכי גדול שיש. מגיב בכל הפורומים בשמות בדויים חושב שלא עלו עליו


#26

תגובה מאת: יניב עזוב אותנו בשקט
***** הכל פה אחד לאחד נגדך, הדילים שיקרים יותר מזאפ - שלך, קופונים אלק בלעדיים שהם בעצם גרועים - שלך, מכשירים שלא מתאימים למתח בישראל - שלך, שיתוף עם וואלה שופס - רק אתה. תעזוב אותנו לנפשנו ותמשיך להביא דילים איומים ולקנח בפריטי אופנה שמתאימים לעזה בשנות ה 80.


#27

תגובה מאת: אודי
הפכת למתנשא יהיר ושחצן.
לכתוב למישהו בתגובה “מה אתה טיפש” רק מעיד על כך כמה שזה נכון.
אתה תמיד בטוח שאתה יודע הכל.
חושב שהדילים ה “בלעדיים” שלך שווים יותר, כמו למשל המחשבים המחודשים שאתה ממלית פה לאנשים לקנות.
המילים שחוזרות על עצמן בכל סקירה “בוננזה” “משובח” וכו’ פשוט מטופשות ולא רלוונטיות כבר.
תתפלא, יש כבר עשרות אתרים שהרבה יותר רלוונטיים ממך, אמינים יותר, ומדברים בגובה העיניים ולא בהתנשאות.
אגב גם לתת לילד שלך או למי שזה לא יהיה לפרסם באתר דילים בתור mr zuzu זה גם מעיד על “מקצועיות”.***************************, כל אלה הרבה יותר נעימים ואמינים ממך.
אתה פשוט גמל שלא רואה את הדבשת שלו.


#28

אודי היקר,
אם כל כך לא נעים ולא אמין לך כאן ואתה מעדיף שלל מתחרים, אז מה אתה עושה כאן בעצם?
קצת מוזר לי שאדם שלא אוהב את האתר, לא אוהב את הדילים, לא מאמין בפרסום ואף סולד מהניסוח ה’מטופש והלא רלוונטי’ ממהר לבוא ולהגיב כאן ולחתום בהמלצות על מתחרים, שלומר שהם לא כותבים על כל דיל בהתלהבות מוגזמת זה פשוט שקר גס.
באמת מעניין מה האינטרס של אדוני…
לגבי תגובתי ‘מה אתה טיפש’, זה נכתב בהפוך על הפוך אם לא הבנת. אם פספסת, האדון פתח ב’אנשים לא טיפשים ולא צריכים אף אחד בשביל לבדוק בזאפ וקיפה’ תוך התעלמות מוחלטת מהמדריכים, טיפים והדילים שלנו שכוללים התייחסות לאלו בכל הזדמנות.
המחשב - מוחדש ולמחודש ועשרות כבר קיבלו ושמחים מאוד מהעסקה הנהדרת שעשו. לא מתאים לך? אל תקנה, הכל בסדר.
בכלל לפתוח בזה שאני מתנשא, יהיר ושחצן במשפט אחד ואז לקנח ביודע הכל, מילים מטופשות, ‘הילד שלך’ ו’גמל’ זה באמת יפה מעיד על הרבה מודעות עצמית מצידך. שאפו.
ממרומי התנשאותי אני מאשר לך לגלוש לאיזה אתר וקבוצה שבא לך ומשחרר אותך מהעול לבקר באתרינו הלא מקצועי והמשתחצן. הייה שלום.


#29

מעדכן, בעיקר את מתחרינו ושליחיהם בשמות הבדויים כאן…שערכתי את התגובות ושמות אישים/קבוצות/אתרים מתחרים הוחלפו בכוכביות - ****.
לכל מתחרינו ושליחיהם - זה לא המקום ולא הזירה להתנצח, לקלל או לפרסם על חשבוננו. מוזמנים לעשות את זה בפלטפורמות שלכם, לא כאן. כפי שכתבתי הפעם ובעבר - אין לינקים ואין שמות ובכוונה. אין פה מטרה להוציא דיבה על אף אחד והביקורות נוגעות לכל המתחרים כולם. אלו נקודות למחשבה לצרכנות נבונה.
יום טוב ופרנסה טובה


#30

תגובה מאת: דויד
כל מילה בסלע, מתרחק מאתרי דילים ישראלים. יש לא מעט אמריקאיים מומלצים שגם מחזירים כסף על כל קניה


#31

תגובה מאת: אבינועם
המון תודה על הכתבה של הקאשבק! לא ידעתי שאפשר לחסוך יותר.


#32

תודה רבה אבל לא ממש מבין את התגובה. אם אתה סולד מאתרי דילים ישראלים אז איך אתה מגיב כאן באתר ישראלי?
אין הבדל בין אתר דילים אמריקאי, רוסי, טיבטי או ישראלי. אף אחד מהם לא חף מתקלות ולפחות הישראלים, בין אם טובים יותר או פחות - כן דואגים לך קלקוח ישדראלי עם דילים רלוונטים בהרבה מאתר אמריקאי.
לגבי כסף על כל קניה -


#33

תגובה מאת: איש שיווק
הוא לא סתם הגיע לאן שהגיע, קחו את זה לתשומת ליבכם לפני שאתם תוקפים אותו. היום הוא האתר מספר אחד בארץ לפחות במספר האנשים והדילים השפויים. זה בסדר לתקוף מתחרים, אבל זה בעיקר נעשה עי מתחרים קטנים שחוץ מזה אין להם מה להציע, כלל חשוב בשיווק.


#34

תגובה מאת: דויד
חשבתי שזה אתר צרכנות אוביקטיבי, סורי עם טעיתי


#35

תגובה מאת: מהנדס תוכנה
באר שבע, אומנם לא תל אביב או הטכניון אבל גם לא EBAY. יש מלא שבלונות מוכנות, במיוחד אם עושים משהו באיכות ירודה כמו רוב האתרים הישראלים שאני מכיר. הדברים היקרים הם הדברים היחודיים ואתם רחוקים משם. בכל אופן, לא אלפי דולרים. יום עבודה גג. אני אומר לך שעבדו עליך. לגבי האפליקציה אני אפילו לא רוצה להתחיל…


#36

תודה לך על ה’כלל’ איש שיווק יקר,
קודם כל לא מבין מה האובססיה עם האדון/אתר המדובר. דיברתי כאן על עשרות אתרים מתחרים, לא רק עליו, ורוב הדילים עם הטעיות הללו - פורסמו בהרבה אתרים, ערוצי טלגרם, קבוצות פייסבוק, כתבות בYNET ואיפה לא.
אין לי פוסטר של אף מתחרה ספציפי על הקיר, אז אפשר להרגע ולהתייחס לדילים/ביקורת עצמה כפשוטה.
בכל הדילים ה’איומים’ הללו - התייחסתי להרבה מאוד מתחרים, וגם בפוסט הזה - רוב הביקורת החמורה בכלל מופנית לאחרים ולא ל’מספר אחד’ המדובר שלך שעליו הביקורת היא דווקא די זניחה. מעניין שמזה בוחרים כאן להתעלם לחלוטין.
הביקורת הקטנה של לבדוק בזאפ/גוגל לפני הפרסום כשמפרסמים לקבוצת האנשים הגדולה בארץ כדבריך (זה לא נכון אבל נניח), מתבקשת. לתרץ את זה בזה שטעויות קורות - בסדר טעויות קורות לכולם או אולי איזה מבצע שלא מפיע בזאפ…בסדר גם את זה אמרתי וכתוב שחור על לבן. עדיין אני כצרכן מצפה לקצת יותר בדיקה ואחריות כשמפרסמים המלצות לאלפי אנשים (כמו חיפוש של 5 שניות בזאפ), על אחת כמה וכמה ממי שמוכתר כמספר אחד ועם קהל כל כך גדול. לי זה נראה ממש הגיוני סה"כ, אבל כנראה שאני יוצא דופן.
גם אותי אישית מתקנים ותוקפים כאן על כל טעות…נו אז מה? מקבל את זה, מתקן ולומד.
אגב לגבי טענותיו הבוקר שאני משקר ‘שקר גס’ על שנחסמתי בקבוצה שלו…אתר צדק צרכני אכן קיים 10 שנים, אך אתר זוזו דילס קיים רק שנתיים ואני הצטרפתי כעורך/כותב בצדק צרכני לפני פחות מ-4 שנים. מהקבוצה שלו שקיימת 6 שנים נחסמתי עוד הרבה לפני. בכל מקרה זה משהו שלא אני ולא הוא יכולים לבדוק מה בדיוק היא באותו פוסט ואיזה כלל הפרתי שבגללו נחסמתי, וגם לא משנה בכלל, גם אנחנו נדרשים לחסום המון ולעיתים טועים בסינון. זה חלק מניהול קבוצות ענק. אני שמח לראות שהוא מנצל יפה את ההזדמנות לשיווק נוסף ולהעביר ביקורת עלינו/עליי. די חכם ונכון מצידו :slight_smile: (בלי ציניות!) אם כי הייתי לוקח דברים קצת עם קצת פחות אמוציות…זה לא בריא ללב ועושה שערות לבנות.
טוב יעשו כל מתחרינו, גדולים וקטנים כאחד ויקשיבו לביקורת ברשת, אם מצד הקהל שלהם ואם מצד כתבות כאלו. לטעמי זאת הזדמנות מעולה להשתפר, ללמוד ולתקן. כמו שנאמר - אין פרסום רע. שיקחו את זה כמתנה מאיתנו - הן הפרסום והן הביקורת הבונה, יצליחו ויזכו לפרנסה טובה.
סלח לי שלא אכנס איתך לתחרות למי יש יותר גדול…לא משנה לי להיות מספר 1 או 15 לדעתך ולא אכפת לי אם מתחרה/חנות/אתר כזה או אחר מרוויחים מיליונים או אגורה וכמה חברים יש להם בקבוצה. יש קבוצות דילים של מציאות באיביי/WISH/אליאקספרס וכד’ עם מאות אלפי גולשים, וכמעט כל פוסט הוא ג’אנק. נו אז מה? ממתי גודל הוא מדד לאיכות?
לדעתי ולדעת רבים כאן יש לנו דווקא לא מעט להציע ואף יותר מאחרים. סקירות, המלצות, דילים, השוואת מחירים…לא חסר. אנחנו מעבירים כאן ביקורות גם המוצרים, גם על החנויות והשירות שלהם ואף על שיטות המשלוח. מדוע שנשתוק לגבי אתרי דילים/תיווך למינהם?
זו דעתי והיא יכולה להיאמר בלי להסתתר, בדיוק כפי שאתה בוחר להגיב ולבקר אותי כאן.
אם כבר מחלקים טיפים בשיווק, אז מתבקש להרהר על מניעך כאן ולשאול למה אתה בוחר לטרוח להגיב כאן כדי להגן על אותו אתר ‘מספר אחד בארץ’ ומה אתה עושה כאן אם אין לנו בכלל מה להציע.
הייתי מצפה מגולש אקראי להגיד - וואלה צודק לגבי המצלמה הזו או המרת המטבע/משלוח מטעה וכו’ או לחלוק עליי על מוצר/טענה מסויימת. זה גם בסדר. לא לבוא להגנת משווקים אחרים ולומר שהם מספר אחת, אתם קטנים יותר וקנאים ואין לכם מה להציע וזהו.
וואלה לא השתכנעתי.