פרוייקט החנויות החדשות של צדק צרכני! נושא פרסים!

פרוייקט החנויות החדשות של צדק צרכני! נושא פרסים!
5.0 1
#1

תחרות זה טוב לצרכנים, לכן אנחנו בצדק צרכני! הקמנו פרויקט להגברת התחרות בין חנויות הרשת.
כיום רוב הקניות ברשת מתרכזות בכמה חנויות רשת מרכזיות אך קיימות חנויות רבות שישמחו להוכיח לכולם שהן אמינות וטובות וכדאי לכם לתת להן צ’אנס.

חוכמת ההמונים
בעזרת חוכמת ההמונים נדרג את החנויות האלה מנסיון אמיתי של חברים בקהילת צדק צרכני! לא עוד פייק ניוז וביקורות ממומנות - כאן אנחנו עוזרים אחד לשני. אנחנו נוודא שהביקורות אמיתיות מאנשים אמיתיים כמוכם וכמונו וכך כולנו נרוויח ביקורות מהימנות ותחרות אמיתית בין חנויות הרשת, שתעודד לא רק מחירים טובים, אלא גם שירות טוב יותר, נוחות קנייה נעימה יותר ובאופן כללי הרבה הרבה יותר אופציות ומבחר ממה שהכרנו עד כה.

האם זה בטוח לקנות מחנות לא מוכרת?
באופן כללי ממש לא! ישנן המון חנויות אינטרנט שהן עוקץ ומרמה, בדרך כלל מציעות מחירים לא הגיוניים ונעלמות אחרי הקנייה. אך אל דאגה, אתם מכוסים על ידי שתי שכבות הגנה:

  1. אנחנו עושים סינון ראשוני של האתרים, כך שנכנסים לרשימה רק אתרים אמיתיים ולא מזוייפים!
  2. כל החנויות שנצרף בלי יוצא מן הכלל משתמשות בPaypal! זה אומר הגנה מלאה עליכם כצרכנים - אם המוצר שהזמנתם לא הגיע תפתחו מחלוקת (dispute) ופייפאל יחזירו לכם את כל כספכם עד האגורה האחרונה ולכן אין סיכון כל עוד שילמתם בפייפאל מלכתחילה.

הגרלה: אנחנו מחזירים לכם את עלות הקנייה!
לקנות מחנות לא מוכרת זה קצת סיכון, אומנם פייפאל מגן עליכם מבחינה כספית, אך עדיין זה עלול להתברר כבזבוז זמן. לכן אנחנו מעודדים אותכם להיות מגלן ולגלות ארצות חדשות על ידי הגרלה נושאת פרסים. נוסף על כך, אנחנו רוצים ביקורות אמיתיות ולא פייק ניוז, לכן ההגרלה תעודד אנשים שמעלים ביקורת עם צילום המוצרים שנרכשו וכך ידעו שאר הגולשים שהקנייה אמיתית וחוות הדעת מנסיון אישי.

  • כל מי שישאיר חוות דעת ודירוג (שעונים על הכללים להלן) נכנס אוטומטית להגרלה להחזר עלות הקנייה

פרטים כלליים:

  1. ההחזר יבוצע דרך פייפאל ומוגבל לסכום של 200$
  2. כל חודש יוגרל זוכה חדש מבין כל המדרגים - כלומר, כל קנייה שלכם ממשיכה להשתתף שוב ושוב בהגרלה כל חודש מחדש עד שנה מיום הרכישה (למעט אם הקנייה כבר זכתה והוחזרה כמובן).
  3. כל קנייה מוצלחת משתתפת. אם קניתם ומשום מה לא קיבלתם את המוצר, פנו לפייפאל לקבלת החזר, הקנייה לא תוכל להשתתף בהגרלה (עדיין נשמח שתרשמו חוות דעת על החנות בלי קשר להגרלה!)
  4. רק החנויות שנמצאות בקטגורית הפרוייקט משתתפות בהגרלה ורק אם יש עליהן פחות מ-30 חוות דעת (אנחנו מעוניינים לעודד חוות דעת על חנויות שיש להן מעט חוות דעת)
  5. לגלאודס צדק צרכני! ישנה הזכות לעדכן את פרטי ההגרלה, החוקים והתנאים ללא הודעה מוקדמת ואף לבטל את ההגרלה (זה סעיף ליתר בטחון, מקווים ומאמינים שהפרויקט ישגשג ולא נצטרך לבטלו לעולם!)

כללים לכתיבת חוות דעת שמתשתתפת בהגרלה
באופן כללי, כולם מוזמנים לרשום חוות דעת - כל המרבה הרי זה משובח בלי קשר להגרלה. עם זאת, במידה ותרצו שחוות הדעת שלכם תשתף בהגרלה, היא חייבת לעמוד בכמה כללי יסוד:

  1. חוות הדעת צריכה להרשם על ידי הלקוח שקנה את המוצר
  2. בחוות הדעת הוסיפו קישור למוצר שרכשתם (או המוצרים אם זה יותר מאחד)
  3. חובה להוסיף דירוג מ1 עד 5 כוכבים בפוסט חוות הדעת ולפרט במילים על חווית הקנייה מכל היבט שתבחרו
  4. חובה להוסיף לפחות תמונה אחת של המוצרים שרכשתם או של החבילה שקיבלתם (עדיף של המוצר עצמו!) ומומלץ להוסיף תמונות רבות וגם וידאו אך לא חובה.
  5. לכתוב בשפה נאותה ומכבדת, גם אם זו ביקורת שלילית.
  6. יש לנהוג באופן מוסרי ואתי ובתום לב

במידה ותזכו - אנחנו נרצה לוודא שאכן ביצעם את הרכישה דרכנו (הכוונה שלחצם על קישור לחנות בפורום הזה לפני ביצוע הרכישה), לשם כך נבקש מכם באופן פרטי:

  1. קבלה מהחנות (זאת שקיבלתם במייל)
  2. קבלה מפייפאל (או צילום מסך של פייפאל בדף העיסקה) - החזר הקנייה ישלח אך ורק לכתובת הפייפאל שרשומה בקבלה זו.

יאללה! רוצים להשתתף בפרוייקט? הנה ההוראות:

זהו זה! אתם בהגרלה!! להלן תוצאות ההגרלה (יעודכן כאשר יהיו זוכים):

  1. זוכה בהגרלת 15/1/2019:
  2. זוכה בהגרלת 15/2/2019:
  3. זוכה בהגרלת 15/3/2019:
  4. זוכה בהגרלת 15/4/2019:
  5. זוכה בהגרלת 15/5/2019:

שאלות נוספות? מוזמנים להגיב כאן!

0 Likes